Veelgestelde Vragen

  Hebben jullie een perslijst en zo ja, hoe kan ik mij daarvoor aanmelden?
  Helaas is/zijn (een aantal) product(en) beschadigd aangekomen, wat nu?
  Het artikel dat ik graag wil bestellen is niet op voorraad, wanneer is deze weer leverbaar?
  Hoe wordt er met mijn gegevens omgegaan?
  Ik heb een blog en zou graag artikelen uit jullie webshop willen reviewen, kan dat?
  Ik heb via de email een track-and-trace code ontvangen, maar deze werkt niet?
  Ik wil een product dat ik besteld heb retourneren, kan dat?
  Ik wil graag wat meer informatie over een bepaald product, waar kan ik daarvoor terecht?
  Ik wil graag weten wat de ingrediënten van een bepaald product zijn, kan ik deze ergens terugvinden?
  Is het betalen via deze methoden veilig?
  Kan ik een artikel bestellen dat niet in voorraad is?
  Kan ik een product reserveren?
  Kan ik een verschillend factuur- en afleveradres opgeven?
  Kan ik mijn bestelling volgen?
  Naar welke landen verzenden jullie?
  Op welke manieren kan ik betalen bij Beauty Millenium?
  Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
  Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  Wat zijn de bezorgkosten?
  Wie betaald de verzendkosten wanneer ik een product retourneer?
  Zijn alle prijzen inclusief BTW?